Jag vill börja med att tacka er, förvånadsvärt många, som tog er tid för att klicka er in på min blogg. Den är inte mycket annat än ord och tankar, men jag hoppas att några av er kanske kommer tillbaka i fortsättningen. Hursom, tack! 
 
Cornelia står i köket och bakar mandeltoppar med choklad och man verkligen ser hur mycket hon älskar att pyssla, lyser i hela ansiktet på henne. Det till trots så har jag ju extremt svårt för mandelmassa så hon och hennes familj kommer få en himla massa för sig själva! 
 
Jag hade ju planerat att lillgrabben skulle komma idag men jag hade fel, tydligen. Går bara och väntar nu. Cornelia har haft ont idag dock, iofs lite överallt men det märks att det är på g. Tisdag är BF (beräknad förlossning) men grabben kan ju komma lite när han vill. Vi räknar väl iofs med att han drar över men vi hoppas att det blir så nära BF som möjligt. Vet absolut inte vilken värld som väntar men jag är sjukt ivrig att få se.
 
Får se om jag skriver lite senare, ville mest uppdatera lite och framförallt tacka!
 
 

Kommentera

Publiceras ej