Han finns i våra armar nu och det känns så himla overkligt. Han är så obeskrivligt vacker och jag saknar egentligen ord. 
 
Att få ha varit med från början till slut är den absolut störta och mäktigaste resa jag någonsin upplevt. Cornelia, som jag vet är så otroligt stark redan var med om en sjukt lång och jobbig dag ä, utan att ens gråta en tår. Alltid ett leende eller positiv inställning, trots att det gick långsamt. Hon har visat mig vilken otroligt stor, varm och positiv kvinna hon är, tillochmed i situationer där vilken annan människa som helst bara gett upp och varit negativ. Jag älskar henne över allt, och nu har hon även fört in en ny liten krabat in i vår familj och i våra liv. Jag kan inte säga något annat än att jag känner mig oerhört hedrad och lycklig inför att jag får vara här idag och bara uppleva det som jag önskar att alla människor får uppleva i livet. Johannes är född och han för med sig så mycket lycka och livsvilja. Tack även alla som stöttat oss det här året på olika sätt. Jag känner bara en sån enorm uppskattning till livet just nu. Nu ska jag sluta vara sentimental och avsluta med en bild. 
 
 

3 kommentarer

Linda Wejdenstål

12 Dec 2013 20:59

Vacker bild! Hoppas ni mår bra alla tre. Fint att få kika in i ditt liv här. /Linda

Elin

12 Dec 2013 21:38

Woow så otroligt fint!!! Grattis och lycka till, vi ses nog snart! Kram

Alexandra

15 Dec 2013 10:49

Så uppfriskande att läsa en skildring av ett kommande, och nu även stundande föräldraskap ur ett fadersperspektiv. Stort grattis till det vackraste i livet.

Svar: tack! Det är lite det som är tanken med bloggen då jag kan känna att det fattas. Kul att du känner samma sak!
Jonatan Stålberg

Kommentera

Publiceras ej